Kadra
Ideą przewodnią pracy nauczycieli naszej placówki jest poszanowanie godności każdego dziecka oraz umiejętność współdziałania z wychowankami i ich rodziną. Dążenie do osiągnięcia przez nasze dzieci jak najwyższego poziomu sprawności umysłowej, emocjonalnej i społecznej, czyli tzw. gotowości szkolnej.
Aby dobrze nauczać należy samemu być doskonale przygotowanym do pracy. Nauczyciele pracujący w naszym przedszkolu posiadają wysokie kwalifikacje zdobyte na różnorodnych studiach, studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach i warsztatach.
Dyrektor przedszkola mgr Dorota Wawrzyniuk
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w zakresie pedagogiki specjalnej; specjalność: surdopedagogika.
- Studia podyplomowe: Uniwersytet Warszawski, kierunek: edukacja początkowa i reedukacja.
- Studia podyplomowe: Uniwersytet Warszawski, kierunek: Polityka i zarządzanie oświatą.
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: CAE - Certificate in Advanced English, kurs kwalifikacyjny z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego, kurs I i II stopnia w zakresie Ruchu Rozwijającego w oparciu o metodę W. Sherborne, Integracja Sensoryczna, Terapia ręki z elementami stymulacji polisensorycznej i sensomotorycznej.
Nauczyciele wychowania przedszkolnego:
mgr Ewa Kuran
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Wyższe Studia Magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek: Pedagogika Ogólna
- Studia Podyplomowe w Wyższej Szkole Pedagogicznej w W-wie, kierunek Pedagogika Przedszkolna.
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: metoda Dobrego Startu, Nowe Metody nauki czytania.
mgr Karolina Banaszek
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna w zakresie Pedagogiki Terapeutyczne,
- Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie Edukacji Początkowej i Reedukacji,
- Studia podyplomowe w Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Edukacja Integracyjna i włączająca.
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: MAKATON - kurs podstawowy, TUS, 1 stopień Terapii Ręki - aCentrum, realizator programu Przyjaciele Zippiego.
mgr Weronika Bocianowska
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej studia 5-letnie magisterskie, kierunek: pedagogika specjalna, specjalność: wczesna interwencja z wychowaniem przedszkolnym
- Studia podyplomowe – Pedagogika osób niepełnosprawnych intelektualnie (Oligofrenopedagogika)
- Studia podyplomowe – Kształcenie muzyczno-ruchowe z elementami metody Orffa
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: MAKATON – kurs podstawowy, Metoda Dobrego Startu 2 części,
mgr Sylwia Zienkiewicz
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Wyższe Studia Licencjackie na kierunku Pedagogika, o specjalności Pedagogika Przedszkolna z Terapią Pedagogiczną
- Wyższe Studia Magisterskie w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku Pedagogika, o specjalności Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna z Terapią Pedagogiczną,
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: 3-częściowy kurs Metoda Dobrego Startu, szkolenie dla realizatorów programu pt. Przyjaciele Zippiego.
mgr Justyna Węgorek - w roku szkolnym 2024/25 - nieobecność
nauczyciel mianowany, ukończone:
- Wyższe Studia Licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im.Marii Grzegorzewskiej o specjalności surdopedagogika, wychowanie przedszkolne,
- Wyższe Studia Magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im.Marii Grzegorzewskiej o specjalności edukacja integracyjna i włączająca
Kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Integracja Sensoryczna (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej), 2 stopniowy kurs z zakresu Diagnoza i Terapia Ręki, Kurs 1 stopnia Ruch Rozwijający bazujący na pracy Weroniki Sherborne, Kurs kwalifikacyjny z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego w okresie wczesnoszkolnym (w MSCDN), Pearson Test of English General (CEF B2).
mgr Natalia Paciorek
nauczyciel początkujący, ukończone:
- Wyższe Studia Licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej, kierunek: pedagogika, specjalność: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
- Wyższe Studia Magisterskie na Uczelni Korczaka, kierunek: pedagogika, specjalność: diagnoza i terapia pedagogiczna.
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki wg Batii Strauss 1 i 2 stopień, glottodydaktyka
Nauczyciele współorganizujący kształcenie integracyjne oraz kształcenie dzieci niepełnosprawnych
mgr Dorota Barbara Kaczmarek
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Studia Magisterskie w zakresie Oligofrenopedagogika
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Zajęcia Korekcyjno-Wyrównawcze, 1 stopień Terapii Ręki - aCentrum.
mgr Dorota Katarzyna Kaczmarek
nauczyciel dyplomowany, Terapeuta Integracji Sensorycznej, ukończone:
- Wyższe Studia Magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie Pedagogiki Ogólnej
- Studia Podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w zakresie Oligofrenopedagogik
- Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie Edukacji Początkowej (nauczanie dzieci w wieku 3-9 lat) i Reedukacji
Kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Integracja Sensoryczna (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej),1 stopień Terapii Ręki - aCentrum
mgr Agnieszka Gajewska
nauczyciel dyplomowany, Terapeuta Integracji Sensorycznej, ukończone:
- Studia Licencjackie w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP w Warszawie Na kierunku: Pedagogika w zakresie Pedagogika Specjalna i Wczesnoszkolna,
- Studia Magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku: Pedagogika Specjalna w zakresie Pedagogiki Niepełnosprawnych Intelektualnie
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Integracja Sensoryczna (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej), 1 stopień Terapii Ręki - aCentrum, MAKATON 3 stopień.
mgr Edyta Sołtysiak
nauczyciel mianowany, pedagog specjalny, ukończone:
- Studia Magisterskie w zakresie tyflopedagogiki – Akademia Pedagogiki Specjalne,
- Studia podyplomowe w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Integracja Sensoryczna (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej).
mgr Paulina Lenart
nauczyciel początkujący,pedagog specjalny, ukończone:
- Studia licencjackie: Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, kierunek: pedagogika, specjalność: pedagogika resocjalizacyjna profilaktyka uzależnień.
- Studia magisterskie: Uczelnia Korczaka, kierunek: pedagogika, specjalność: diagnoza i terapia pedagogiczna.
Logopeda
mgr Katarzyna Bartkiewicz-Godoń
nauczyciel dyplomowany; logopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej, ukończone:
- Wyższe Studia Magisterskie w zakresie Pedagogiki Ogólnej
- Studia Podyplomowe w zakresie Logopedii, Uniwersytet Warszawski
- Studia Podyplomowe w zakresie Logopedii Uniwersytet Gdański
- Studia Podyplomowe w zakresie Surdopedagogiki
- Studia specjalistyczne w zakresie Surdologopedii
- Studia specjalistyczne w zakresie Neurologopedii
Kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Integracja Sensoryczna (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
Psycholog
mgr Katarzyna Waszkiewicz-Skoczylas
nauczyciel dyplomowany, psycholog
mgr Marta Mulik-Walczyna
Fizjoterapeuta
mgr Bartosz Kościuch
nauczyciel dyplomowany, fizjoterapeuta, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, ukończone:
- Akademia Wychowania Fizycznego w zakresie Wychowanie Fizyczne i Rehabilitacji
studia podyplomowe w zakresie:
osteopatii- FICO Osteopathy Academy
rehabilitacji sportowej- Wyższa Szkoła Mazowiecka w Warszawie
Kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: PNF, integracja bilateralna, integracja sensoryczna, diagnoza i terapia tkanek miękkich, kinesioteraping.
Terapeuta Integracji Sensorycznej
mgr Agnieszka Gajewska
nauczyciel dyplomowany, ukończone:
- Studia Licencjackie w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP w Warszawie
- Studia Magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
kursy kwalifikacyjne i specjalistyczne: Integracja Sensoryczna (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej), 1 stopień Terapii Ręki - aCentrum, MAKATON 3 stopień.
Julia Trześniowska
nauczyciel początkujący, terapeuta i diagnosta sensoryczny, terapeuta zajęciowy, terapeuta ręki. Ukończone:
- Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie
- Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie
W trakcie nauki:
- Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie
- Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Nauczyciel rytmiki
mgr Zuzanna Morzycka-Markowska
Mając na uwadze jak najlepsze kwalifikacje i zdobywanie nowych umiejętności, kadra pedagogiczna systematycznie uczestniczy w wielu szkoleniach, kursach i warsztatach, które prócz wiedzy merytoryczno-dydaktycznej dostarczają również sporo nowych pomysłów do pracy i zabawy z dziećmi.