Jadłospis

12.11. – 16.11.2018

*PONIEDZIAŁEK*

śniadanie –

II śniadanie – 

obiad – 

podwieczorek – 

*WTOREK*

śniadanie – płatki kukurydziane, szynka z indyka, sałata, ogórek zielony, pieczywo mieszane z masłem

II śniadanie – jabłko

obiad – zupa ogórkowa z natką pietruszki, kluski leniwe z masłem, surówka z marchewki z jabłkiem, pomarańczą i bananem, herbata zielona

podwieczorek – jajko gotowane ze szczypiorkiem, pomidor, sałata, bułka paryska, kakao, banan

*ŚRODA*

śniadanie – kasza jaglana z amarantusem, polędwica babuni, sałata, ogórek kwaszony, papryka, pieczywo mieszane z masłem, herbata z cytryną

II śniadanie – winogrona

obiad – barszcz biały z natką pietruszki, pulpety drobiowe w sosie pieczarkowym, kasza bulgur, warzywa gotowane, sok z jabłek bez cukru

podwieczorek – jogurt owocowy, wafle ryżowe, biszkopty

*CZWARTEK*

śniadanie – płatki kukurydziane, szynka gotowana, sałata, papryka, ogórek, pieczywo mieszane z masłem

II śniadanie – banan

obiad – rosół z makaronem i natką pietruszki,  potrawka z kurczaka, buraczki gotowane, ziemniaki z koperkiem, herbata zielona

podwieczorek – zapiekanka z serem, ketchup, herbata z cytryną, jabłko

*PIĄTEK*

śniadanie – płatki owsiane, sałatka z wędzonej makreli z jajkiem, z ogórkiem kwaszonym i majonezem, papryka kolorowa, pieczywo mieszane z masłem, herbata z cytryną

II śniadanie – jabłko

obiad – zupa grochowa z natką pietruszki, łazanki z mięsem i kwaszoną kapustą, brzoskwinie w syropie, mięta z pomarańczą

podwieczorek – puszyste placuszki z mąki żytnio – pszennej, kawa inka z mlekiem, banan

 

 


Więcej informacji dotyczących żywienia do wglądu u Pani Marioli Kroc – kierownika gospodarczego